Pokud jste si mysleli, že mediální mainstream už klesl na samé dno, nejspíš jste se zmýlili. I to dno je totiž asi bezedné, jak dokazuje článek, který v pátek 12. května kontaminoval tuzemský mediální prostor.

U zveřejněných zpráv ze Sýrie se všechny západní sdělovací prostředky odkazují na jeden společný zdroj. A tím je jeden jediný člověk.

Americký prezident Donald Trump, který v noci na pátek 7. dubna bez jakýchkoliv důkazů a mezinárodního mandátu nařídil „vytrestat“ Sýrii raketovým útokem, se den poté úderem chvástal na Twitteru. Lidé ve světě i u nás si ale kladou otázku, čím se vlastně Trump chlubí? A z bombardované základny mezi tím opět vzlétají syrské letouny k útokům na teroristy.

Zatímco připomínku událostí spojených s okupací Československa nacistickým Německem veřejné organizace i mainstreamová média prakticky ignorují, únor 48 se tradičně stává objektem jejich zájmu. Je třeba „dekomunizovat“ společnost a s tím rozprášit poslední zbytky povědomí o válečném dramatu, nedejbože uznat klíčovou úlohu Sovětského svazu v otázce našeho přežití.

Mainstreamová média se mohou přetrhnout s články a reportážemi o uprchlém ruském exposlanci, který „kritizoval ruskou anexi Krymu“. Je ale něco, co se jim „do krámu“ určitě nehodí. Mírně řečeno.

Severoatlantická aliance publikovala na serveru iDNES v pondělí 13. února zprávu „K odstrašení Ruska dorazila do Evropy americká vrtulníková brigáda“. Čeho tím dosáhla, je patrné z reakcí čtenářů.

Na internetu koluje video, které ukazuje další příklad neuvěřitelné „práce“ České televize. Záběry ukrajinskými silami rozbombardovaných domů v Makejevce či Doněcku jsou doplněny komentáři o „agresivních krocích Ruské federace“.

Agentury nás neustále zavalují tím, co si o kdečem „myslí evropská média“, píší „světové deníky“ nebo „přední komentátoři“. Nevadí jim, že názory podplacených nýmandů už skoro nikoho zajímají.

Co může být důsledkem „nepohodlného“ výkladu historie, zjistil na vlastní kůži provozovatel nezávislého webu Zvedavec.org Vladimír Stwora. Jeho reakce stojí za to. Nejen proto, že po ní přišla výhrůžka cenzurním úřadem.

Server Novinky.cz zveřejnil v úterý 10. ledna zprávu nadepsanou titulkem „Vandalové u Lvova zneuctili památník upáleným Polákům“. Kdo je v tomto textu mezi řádky obviněn z uvedeného činu, to je snad každému jasné.

Strana 1 z 2

Přečtěte si

 

 

 

 

 

Nejčtenější články - Média

 

loading...

 

Potřebujeme vaši podporu

EURASIA24.cz je zcela nezávislý server, fungující jen a pouze díky nadšení a obětavosti skupiny lidí z České republiky a Slovenska, kteří web tvoří výhradně ve svém volném čase a dosud s vynaložením vlastních prostředků.   Nejsou za námi žádní investoři, oligarchové, majitelé vydavatelských domů nebo korporací, politici ani „ruští agenti“ či „kremelské peníze“.

Vrátit se nahoru